piątek, 21 lipca 2017

Pierwsza wizyta u dentysty i pierwszy zgryz

Udało mi się dziś przyjść z moją starszą córką do dentysty. Nie było łatwo ją przekonać do konieczności poddania się zabiegom stomatologicznym, bo Oliwia bardzo boi się wszystkiego co może być związane z bólem, krwią lub opieką medyczną.
Gabinet wybrałem na podstawie opinii znajomych i rodziny. Szukałem stomatologa, który ma delikatne podejście do dzieci i zrozumie, że dziecko może się bać. Z tego powodu uznałem, że jest też właściwym poinformować lekarza stomatologa o niedawnej adopcji.
Informacja o przysposobieniu została przyjęta ze zrozumieniem. Razem z dentystka ustaliliśmy, że oprócz właściwego leczenia i zadbania o stan zębów ważne będzie też takie prowadzenie jego wizyt w gabinecie stomatologicznym by oszczędzić dziecku niepotrzebnego stresu i lęku.
Niestety już pierwsza wizyta ujawniła, ze stan uzębienia córki wymaga poważniejszych zabiegów i będzie konieczna tez konsultacja z ortodontą. I tu ujawniają się wcześniejsze zaniedbania w opiece nad dzieckiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz